איך למצוא עבודה ולא לבזבז זמן וכסף

היום רציתי לשתף אותכם על כל מה שעברתי בשביל למצוא עבודה.

לצערי ובעידן של היום אנו צריכים לעבוד ולעבוד קשה בשביל לשרוד במדינת ישראל.

ניסיתי לקחת חופשה מהחיים לאחר הצבא עבדתי תקופה ונסעתי למזרח הרחוק כמו כולם,

הגעתי לתאילנד, לאוס וקמבודיה טיילתי במשך 4 חודשים עד שגמרתי את הכסף שלי עבודה המלצרות שעבדתי לאחר הצבא.

היה שווה כל שקל הטיול הזה?

נגיע לעניין אני גר בקריות אצל ההורים שלי ומעניין אותי תחום ההיטק ניסיתי למצוא עבודה שתשתלב עם לימודים שלחתי אולי 60 קורות חיים וחזרו אלי הרבה מעסיקים, רוב המשרות היו תמיכה טכנית או בודק תוכנה שזה בסדר

נסעתי לחיפה באזור מתם ולאזור התעשיה ביוקנעם לכל מני ראיונות עבודה וסבב ראשון ואחרי זה סבב שני עם מנהל המחלקה בסופו של דבר לא התקבלתי מחוסר נסיון ובחלקם לא רצו לשלם מחיר נורמלי ואני חייב לציין שלהגיע למתם או ליוקנעם מהקריות בשעות הלחץ זה יכול לקחת גם שעה לכל צד. ממש מעצבן.

חברה אחת שחזרה אלי הזמינה אותי לעשות ראיון עבודה מצולם ומוקלט קצת לא הבנתי את זה וקצת חששתי עד שהנציגה שדיברה איתי והסבירה לי בדקה את ההיתרוונת של ראיון עבודה מצולם.

אז קודם כל אני יכול לבחור לעשות את הראיון באיזה שעה שמתאים לי והפלוס הגדול ביותר שזה ראיון עבודה מהבית מול המחשב שלי באזור נוחות שלי לאחר שהיא הסבירה חדר הסכמתי היא שלחה לי קישור למיייל והגעתי לאתר של הראיונות עבודה בוידאו. התחברתי בזמני הפנוי מהטלפון הנייד שלי והופיע לי הכפתור של התחלת הראיון לחצתי ובום שאלה ראשונה אני קורה את השאלה ורשום שם ספר על עצמך בקצרה. בקיצור עשיתי 6 שאלות וזה נשלח. תוך פחות  מ 24 שעות קיבלתי מייל של ראיון שני ושוב קישור לאותו אתר של ראיונות עבודה דיגיטלים הפעם זה היה ראיון עבודה בוידאו צ’אט חי מול הנציג בחרתי שעה לראיון ושבדיה הגיע הגיע לי שיחה בוידאו צ’אט וכך התבצע הראיון עבודה. פשוט אדיר עניתי נכון על השאלות ששאלו אותי ואמרו לי שיש התאמה לצרכים והתקבלתי???

אז ממליץ לכם לא לבזבז את זמנכם וזמני המעסיקים ולבקש ראיון עבודה בוידאו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *