גם (ובעיקר) בעידן הדיגיטלי – מתווכים רלוונטים!

במידה וגם אתם מחפשים לרכוש דירה בימים אלו, מגיעות לכם לפני הכל ברכות חמות! רכישת דירה מעידה על התרחבות המשפחה, או פשוט על שדרוג איכות החיים שלכם. חיפוש הדירה, כיום בעידן הדיגיטלי, מסתמן כפשוט למדי: מפורסמות שלל דירות ברשתות החברתיות ובאתרים הגדולים, כך שאתם יכולים לצאת למסע בצורה עצמאית ללא סיוע בשירות של מתווכים בקריות.

אך מה קורה בפועל? גודש הפרסומים למעשה יוצר הצפה, כאשר הסבירות שיענו לכם המפרסמים כמעט קלוש. על כל מודעה פרסומית ישנן עשרות תגובות, והמפרסמים לא טורחים להשיב לכולם. הבעיה העיקרית שבפרסום ברשתות, הוא פרסום תמונות סופר-אטרקטיביות שמטרתן למשוך רוכשים פוטנציאלים. לא אחת, ישנם פערים רבים שמתגלים בעת שמגיעים לראות את הנכס – מגודל הדירה, מידת התחזוק שלה ועד חוסר שקיפות באשר לאזור בו הדירה נמצאת. לא חבל לבזבז זמן יקר?

גם אתם מתעניינים ברכישה דירה? ישנן דירות למכירה בקרית חיים המוצעות על ידי משרדי התיווך. כיום, יותר מתמיד, מבינים את החשיבות שבעבודה עם מתווך! חיסכו לעצמכם זמן, עוגמת נפש ופנו אל משרד תיווך בקריות.

משרד תיווך המציע דירות למכירה בקרית מוצקין, מלווה אתכם לאורך כל הדרך. השירות מותאם אליכם, ולא ליהפך! מה זה אומר? שאתם אלו המגדירים את מאפייני הנכס, והמתווך מציע לכם נכסים בהתאם לכל התנאים שתגדירו:

  • הגדרת תקציב לרכישת הנכס
  • התמקדות על אזור / סביבות מגורים
  • התחשבות בשכונה ספציפית שאתם רוצים לגור בה
  • גודל הדירה + מספר החדרים בדירה
  • העדפה שלכם לכיווני אוויר
  • סוג דירה: דירת גן, פנטהאוז, בית צמוד קרקע ועוד…

לא עוד חתולים בשק: נכסים ראויים למכירה!

כשאתם פונים אל מתווך במטרה להתעניין אודות דירות למכירה בקריות, אתם יכולים להיות שקטים כי יוצעו לכם רק נכסים בסטנדרט הגבוה ביותר. כל משרד תיווך רוצה לשמור על שמו הטוב, ולשמר את המוניטין שהוא צבר. אין כל אינטרס למשרדי התיווך למכור לכם חתולים בשק, או דירות שפשוט לא ראויות למגורים. חשוב לציין זאת, פשוט מאחר ואנשים שמגיעים לראות נכסים שונים בעקבות פרסומים אליהם הם נחשפו ברשתות החברתיות, מגלים פעם אחר פעם נכסים ברמות תחזוק ירודות.

גם במידה וישנם כשלים בנכסים שיוצגו לכם על ידי המתווך, הרי שהם יפורטו בצורה שקופה, תוך מתן פתרונות אפשריים (תיקון הכשלים או כיווץ במחיר הנכס על ידי המוכר).

בעלי נכסים מעדיפים לעבוד עם מתווכים

כשם שאתם לא רוצים לעבוד קשה בחיפוש הנכס, כך גם המוכרים. אז נכון, ישנן דירות שמפורסמות בשלל הרשתות והאתרים על ידי בעלי הנכסים, כך שבמידה ואכן תרכשו את הנכס, לא תצטרכו לשלם את דמי התיווך. עם זאת, עבודה אל מול מתווך חושפת אתכם לנכסים בלעדיים שלא מפורסמים בפלטפורמות השונות. כך, יכול לצאת מצב שאתם מקדישים שעות רבות ביום לחיפוש נכס ברשת, בעוד "נכס החלומות" שמתאים בדיוק למידותיכם, מפורסם במשרד התיווך.

סיוע ישיר בניהול המשא ומתן

אחרי שראיתם דירות למכירה בקרית ביאליק, מגיע הרגע שבו אתם מבינים כי הגעתם הביתה!  אתם רוצים לקנות, בעל הנכס רוצה למכור והמתווך רוצה לסגור את העסקה. במילים אחרות? כולכם מחזיקים באותו האינטרס, וכל מה שצריך על מנת לחתום את העסקה בהצלחה, הוא ניהול נכון ומושכל של משא ומתן. המתווך ניצב לצידכם, תוך שהוא מתווך את הבקשות שלכם אל מול המוכר. המתווך ינסה להגיע אל העמק השווה, כאשר המטרה היא שכל אחד מהצדדים יצא מרוצה ומחוייך.

אז במידה ואתם צריכים מתווך צרו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *