הרכב ננעל לי שהמפתח בפנים

רציתי לספר לכם מה קרה לי היום השעה היתה 11:00 בבוקר היום הראשון של החופש הגדול נסענו טיול לעכו העתיקה עם הילדים חנינו את האוטו בחניון בעיר העתיקה בעכו ועשינו טיול על החומות נכנסו לשוק בעכו לאכול חומס אצל סעיד הגדול מכולם קנינו שטויות בשוק ומוצרי דייג אני אוהב לדוג בשבתות והיה אחלה פתיחה לחופש בשביל הילדים אבל בשבילי לא כל כך : (.

חזרנו לרכב שלי בסיבות 14:00 בצהריים ופתאום אני קולט שהמפתח של הרכב לא עלי נכנסתי ללחץ וחזרתי לשוק בזמן שאשתי והילדים חיכו ליד הרכב חזרתי לכל המקומות בטירוף ולא מצאתי החום הזה שיבש לי את החשיבה לא הצלחתי להיזכר איפה השארתי את המפתח של הרכב. ואחרי חצי שעה של חיפושים הגעתי לרכב הצצתי פנימה ואני רואה שהמפתח תקוע בתוך הסויצ של הרכב.

זו היתה הקלה וגם לחץ בו זמנית כי זה לא נעבד אבל אנחנו תקועים מחוץ לרכב בחום הזה.

לא ידעתי מה לעשות הוצאתי את הטלפון וחיפשתי מנעולן רכב בגוגל התקשתי לכמה מנעולנים ובסוף תפסתי מנעולן בעכו שאמר שהוא מגיע תוך 10 דקות. חיכיתי בסובלנות והוא באמת הגיע מהר כפי שהבטיח.

הוציא את הכלים שלו ותוך 10 דקות בום הרכב פתוח הייתי בשוק.

שילמתי לו על העבודה 250 ש"ח והנסענו הביתה ישנתי עד עכשיו מהלחץ אז אל תתנו לחום הזה לשגע אותכם…..