כמה כסף יעלה לכם הפקת אירוע ברית מילה

היי חברים ומזל טוב לרגל הברית של התינוק החדש

לפני חודשיים נולד לנו יואב הקטן ועל זה אספר לכם בקצרה.

חיפשו איך לעשות אירוע ברית מילה ליואב וגם לא לרוקן את הכיס לא חיפשו להרויח כסף פשוט לא רוצים להפסיד כספים. בכללי אני ואשתי לא חולים על האירועי האלה וגם לא כל כך מאמין בטקס הזה של הברית אבל אנחנו לא רוצים שהילד שלנו יהיה שונה, לכן אין ברירה ברגע שנולד בן צריך לעשות ברית אז החלטנו על אירוע משפחתי קטן באולם אירועים של 60 אנשים קרובים הזמנו רק משפחה וחברים.בשביל הברית היינו צריכם לסגור אולם אירועים חיפשנו משהו באזור חיפה והסביבה ומצאנו אולם אירועים נחמד שכל מנה עונה לנו 120 שח מחיר סביר לחלוטין יש לנו חברים שסגרו אולם אירועים ב 180 שח למנה. בכל אופן חיפשנו מוהל ורצינו שזה יהיה רופא.

קיבלנו המלצות על דר ולדמן שהוא רופא מוהל. קבענו איתו וסגרנו מחיר על 1200 שח. עכשיו כמובן בנוסף רצינו לתעד את האירוע אז חיפשנו בגוגל צלם לברית וסגרנו עם PCK צלמים שביקשו מאיתנו 600 שח לצילום סטילס ללא הגבלת תמונות.

עכשיו עשינו הזמנה דיגיטלית ע"י מעצבת שהיא חברה של אישתי היא לקחה לנו 300 שקלים עבור העיצוב ויצא מהמם. את ההזמנות שלחנו לכל אחד באופן אישי בווצאפ.

בקיצור יצא אירוע פצצה ואינטימי האוכל והאווירה היו מושלמים. ולדמן חתך כמו שצריך וכמעט שיואב לא בכה. בקיצור אלו העליות של הפקת ברית מילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *